Yk6321 37+3. Sezaryen 38+5 de olacak inşallah.Son 9 gün. Bu hafta itibariyle bazen karnım düşecek gibi ağır geliyor😅 bugün altta zonklama var daha önce olmamıştı. Kabızlık arttı bir de. Ikınırken bir şey olacak diye korkuyorum. Biraz iş yapınca yürümek falan zorlaşıyor karnım arada sertleşiyor bu da daha önce olmuyordu