Aaaaayyyssssuuunn Güzel anneler ilk gebeliğim hala bebeği hissetmemem normal mi 👼🏻Artık hissetmek istiyorum birazda tedirgin oldum bu duruma
birprensesvebirprensannesi Aaaaayyyssssuuunn İlk gebeliginse çok normal canım ben 19 da küçük hissettim 22 den sonra baya baya hissetmeye başlamıştım korkma hissedince durmuyorlar sonra 🤭❤️
Madinanin-Annesi Aaaaayyyssssuuunn arkadawim 38 haftalik 5 defa felan hiss etmiwdir ta yik.Korkma saglikli olsunda tenbel oluyorlar bazen.
Oznrdnz Aaaaayyyssssuuunn Yaaa bende 18+5′im 😍 Bir an önce hissetmek istiyorum ama daha hiç birşey yok, ister istemez endişeleniyorum da 😑
Crn1996 Aaaaayyyssssuuunn canım çok normal ben de 18 oldum nerdeyse hissetmedim henüz 21 22ye kadar hissedemeyebiliriz ☺️
Aaaaayyyssssuuunn Madinanin-Annesi aslında doktorumuz çok hareketli bebek dedı ,zaten ultrason da da kıpır kıpır ama sanırım ılk gebelikten dolayı hıssetmıyorum
Kara1833 İlk gebelikte çoğu anne geç hissediyor en fazla 19 20 haftalarda hissediliyor aslında kıpırdıyorda sen hissetmiyor olabilirsin ben hamileyken 20 haftalarda hissettim 😁❤️ endişelenme bence rabbim sağlık sıhat versin ikinizede
Kara1833 Aaaaayyyssssuuunn Aaaaayyyssssuuunn bazen kendin fark etmiyorsun bizim 18 haftalıkken tekme atıyordu ben hiç hissetmiyordum eşim hissediyordu bende inanmıyordum ona hissetmeyince bide eşin elini koyup biraz dinlesin belki o hissederbazen oluyor öle şeyler ama şuan hamile değilim 😁
Dlkelc09 Aaaaayyyssssuuunn hissedersiniz o haftalar zatn cok nadir hissetmeniz . Hissetsende ne olduğunu anlayamıyorsun. Göbek deliğinde ağrılar hissedeceksin yavaş yavaş ağırlaştigini anlayacaksn bebeğin . Şuan zatn çok aşağılardadır rahim ustunde kelebek uçuşur gibi olacak o zaman anlarsınız 🙏
Azrabuglem16 Aaaaayyyssssuuunn tedirgin olmayın benim de ilk hamileliğim sizin gibi çok tedirgindim ama 20 haftadan sonra hissediceksinz benim şuan 29 haftam o yüzden rahat olunn
Gzdsrm Canim ilk gebeliginse ve bi tik kiloluysan normal hissetmemen daha ben 20den 22 den sonra tam olarak aa evet bu bebegim diyebildim
Merinosunannesii Aaaaayyyssssuuunn korkmana gerek yok bende senin gibiydim doktoruma sordum ilk gebelik oldugu için karşındaki kaslarınız sıkıymış bu yüzden 20den itibaren hissebilirmişiz ben 19+4te hissettim kızımı 🌸🌸🤲