sblaslan Sayeninannesi bende çok korktum sincanda oturuyoruz anlmadım binamız kötü galiba çoğu insan hisettmemiş ama ben yataktaydım yatak nasıl sallandı aynı mahalledekiler hiç bişey hisetmemiş allah korusun. herkezi valla