brcnbyrm benim dün akşam çok ağrıyordu 20 lik dişimi çıkarıyormuşum antibiyotik verdi ama ilk 3 aylık gebelerde antibiyotik vs zararlı bunu biliyorum. iğne yapsak tüm vücuda yayılacağı için bebeğe zararlı ama dişçilerde sadece diş bölgesini uyuşturan bir iğne varmış ondan yaptırabilirsiniz dedi ama gece hiç bir yer açık olmadıgı icin ve haftasonu olduğu icin yaptıramadık şükür şimdi geçti bu arada 30 haftalık hamileyim o yüzden antibiyotik kullanıyorum