Semaonur23 ben gebe kaldığımı daha adetime 1 hafta kala biliyorum genelde çok gaz sorunum oluyı sinir oluyo bide sol kasıkta sancı batma oluyo bu ay covid olunca her ihtimale karşı test yaptım çünkü düşünmüyordym bir sürü ilaç almıştım bide kürtaj oldum bundan önce