Bayanlar Bn doktora gittigimde beta cok düşük cıktı 19 ama Aralık ayında gittin doktora sonra bana ultrason ve alttan baktığında rahim içinde kalınlaşma var dedi buda hamilelige hazırlıyorum rahim kendini dedi eger adet olmazsan hamilesin dedi 5 gün var adet olmama ama ekşime bel kısmında karsı kısmında ve halsiz ligim var agzımda bide ekşime ne yapıyorsam gitmiyor acaba sizdede böyle aşamalar oldumu yada hamile miyim en son aralıkta gittim doktora daha da gitmedim.