ZeynepKeke Kesinlikle tek 👍🏻 Doğru düzgün ikisini bir arada kullanmayacağız bile ilerde sınavlarında eziyet cocuğa kodla allah kodla ☺
Burcu59 Tek isim kesinlikle. Ogluma iki isim koymustum ama pismanim. Herkes farkli bisey diyor. Cocugun kafasi karisiyor simdiden hangisine bakcagını sasırıyor 😅