Sevilayyy Kızlar kızımızın adını duru ya karar verdik ama ben gökçe isminide cok beğeniyorum hep tek isim li olsun istedim ama bu aralar muallaktayım ,sizde çift isim mi olsa daha iyi yoksa tek isim mi karar veremiyorum ben bir türlü 😳
Fidashka Cift isimleri hic anlayamiyorum (şahsi görüşüm) zaten ikisi birlikte cagirimiycak biri cagirilicak ,hele hele bir biriyle tamamen uyumsuz isimleri çiftlestiriyolar yaa ...ahh🤦🏻♀️
Elifdilara Sevilayyy ogluma cift isim koyduk sünnet diye.simdi 5 yasinda.tek koyanlara ceza veriyorlarmış gibi herkes sünnetin arkasina siginip cift ismi moda yaptı.fuzuli gormeye başladım gercek amlamiyla kimse kullanmiyor malesef.bu yuzden simdi tek isim koymayi planliyorum esimi ikna edersem.
srpkse Sevilayyy iki isim de çok güzel isin içinden çıkamazsan gökçe duru olabilir ama tek olsun dersen duru çok güzel.. Bende muallaktayim kızlar bana da akıl verin eşim Beste diye tutturuyor bende hep kısa ve sade isimler istemiştim Nil Rüya Duru Öykü Ipek vs.. Şimdi Beste ye bise eklesem uyumlu değil sadece Beste olsa benim içime sinmicek of :/
Bihilal srpkse bence beste çok güZel isimmiş bide çok kişidw duymadım ama sizin saydığınız isimleri herkeste duyuyorum kulağa çok hoş geliyo bestee kızım 😀
tco Sevilayyy bence kesinlikle tek hic bir zaman cift isim dusunmedim. Benim de ismim tek iyi ki cift isim koymamislar diyorum. Duru cok guzel bir isim gokce unisex kaliyor biraz erkek ismi olarakta kullaniliyor.
Ikinciyibekliyorum Sevilayyy benim kendi görüşüm de tek isim 🤗 okulda , sınavlarda hem daha kolay hemde kullanılan sadece bir isim oluyor. Ilk kizimin adi da tek isim , simdi ki kızimindq tek olacak allah izin verirse 🙏
srpkse Bihilal yaaa : ) gerçekten mi .. Sevindim o halde zaten bu gidişle Beste kalıcak. Teşekkür ederim 😘
Dilekveuzum Bencede tek isim olmalı. Zaten son zamanlarda tekerleme gibi isimler konulmaya başlandı 20 sene sonra ortalık isimden geçilmeyecek, herkes Çifter Çifter koyuyor isimleri 😂
Sevilayyy İnanın kızlar bende tek isimden yanayım hep eşimde illa duru olsun diyo gökçeden daha güzel ben bu isme alıstım diyo , galiba onun dedigini yapıcam