Tugcekkkkk Mertimm canım ben muadili olan bir jeli boynuma sürmüştü. Doktorum bu ilaçların emilerek deri altına ulaştığını kullanmama gerektiğini söyledi. İstersen sen de bir doktoruna danış imkanın varsa
Mertimm diyhomelif Bende hamileliğimin ilk zamanlarında kullanmıştım başka bisey iyi gelmemişti ama şimdi doğum yaklaştı herseyi düşünmek lazım 🤨
Aysun1983 Mertimm boyun tutulması yaşadım kas gevşetici krem sürebilirmiyim diye sordum hayır dedi doktorum hatta eczacı da hayır dedi ama krem ilaç değil yutmuyoruz dedim ciltten emiliyor cvbını verdi bence doktoruna sormadan sakın kullanma