Mertimm Kuyruk sokumum çok agriyor kızlar dayanamıyorum.Hamileliğimin ilk zamanlarında kullanmıştım ama şimdi 28 haftalık oldum . Bengay sürsem bir zarar verir mi bebeğe bilemedim 🤷♀️ Aranızda kullanan oldu mu ..?
Mertimm Eymeninannesii35 Ayakta bisey olacağını sanmıyorum canım ama bel söz konusu ya kasları gevşetir dogumu başlatır diye endişelendim 🤦🏻♀️
anneebrulice Eymeninannesii35 ben çok kullandım dayanılmaz bel ve vajına ağrısı yaşıyorum 34 +1 deyim birşey olmadı çok şükür
anneebrulice Mertimm hayır canım kendim dayanamadığım için kullandım futbolcuydum normalde o zamandan alışkanlık olduğu için ama önermiyorum kesinlikle doktorunuza danışın mutlaka çok şükür bir zararı olmadı ama oladabilirdi Allah korusun
mrs_elisah Doktorum kullanma dedi. Kas gevşetici krem VS hiç bir şey. Deri altına geçiyor sonuçta. Doktorun özellikle şu kremi kullanabilirsin demeden kullanmayın lütfen
Mertimm mrs_elisah Kas gevşetici kullandım canım yeri geldiğinde ama doktor tavsiyesiyle Bengay da emin olamadım soracağım ama gidince 🙄
Mertimm anneebrulice Anladım çok geçmiş olsun size de bende soracağım randevum gelince bakalım ne diyecek . 🤷♀️
Dmlbrk22 Mertimm valla bende sırt ağrısı için sormustum doktoruma ama kullanamazsın demişti. Bence kullanmayın siz de zor ama dayanmaktan baska çaremiz yok ne yazık ki.
Dmlbrk22 Mertimm valla bende sırt ağrısı için sormustum doktoruma ama kullanamazsın demişti. Bence kullanmayın siz de zor ama dayanmaktan baska çaremiz yok ne yazık ki.