aysegull23 Benim mayıs başı.😊 4.ayda başladım alışverişe. Neredeyse her şeyi tamamladık. Aceleci miyim acaba?🙈 Kıyafetler, oyuncaklar, bebek arabası, beşik, banyo malzemeleri, bakım malzemeleri vs. Birkaç parça şey kaldı ufak tefek. Onları da tamamlarım internetten. Bir de oda var. Onu da gelecek ay sipariş veririz. Anca gelir.