Fatma_kurt Mom8 ya aşırı kötüyüm yani zaten epeydir bir şey yemiyorum biraz salatalık ve marul yiyebiliyorum onlar da çok az
Ebreva Fatma_kurt geçmiş olsun priland kullanıyoruö ben doktorum önerdi sende bi sor istersen gerçekten rahatlatıyor
Mlkkskn Fatma_kurt yağsız iyi kızarmış kaşarlı tost falan yiyin marul peynir falan sandviç yemeye çalışın ben öyle şeyler yiyebiliyorum benim midemi bayağı bastırıyor Allah yardımcınız olsun
Fatma_kurt Mlkkskn sadece marul ve salatalık bir ara çubuk kraker yiyordum ama şimdi onu da yiyemiyorum sadece o ikiliyi yiyebiliyorum diğerlerinden midem bulanıyor
sehri_hzr Fatma_kurt bende bişey yiyemiyorum 7 haftalığım ama mesela bugün lavaş içi sahte döner yaptım tavuksuz vs ama onun harici yiyemiyorum kontrolde sorcam inşallah 😔kilo da verdim aynen inşallah bebek besleniyordur
Fatma_kurt sehri_hzr ben sadece salatalık ve marul yiyebiliyorum başka hiç bir şeye ağzımı süremiyorum yarın doktira soracağız ilk gittiğimiz doktor bir şey bilmiyoruz biz ama aşermeden olabilir dedi ilçeye gideceğiz yarın ordaki doktora soracağız
Homeless20 Fatma_kurt benim hiç mide bulantım falan olmadığını halde verdim ben kilo. Doktorun bişey diyor mu ?