koalababy Kızlar son aylar da ağda yaptıran varmı? Yaptırmam da herhangi bi sıkıntı olur mu vucüt boyum oldukça uzun çok zorlanıyorum artık kişisel bakamımdan memnun kalmıyorum bu şekilde :( Ağda yaptırmayı düşünüyorum ama yaptıran oldu mu hiç?
Adonis01 koalababy Canım normalde lazer yaptırıyordum , hamileliğimi öğrendiğimden beri ağda yaptırıyorum . 29+4 günlüğüz . Doğuma kadar da ağda yaptıracağım ☺️
KubosM koalababy Canım ben 36 haftalık oldum geçen hafta yaptırdım bir sıkıntı yaşamadım. Hamileliğimin başından beride yaptırıyorum
Eise koalababy Ben 38 haftalık yaptırdım çok rahatladım her gün doğursam birden napıcam diye korkuyodum şimdi kafam çok rahat
koalababy Adonis01 çok acısı agrısı oluyor mu.. Benim kasılmalarım var mesela agda daha çok şiddetlendirir mi
Ayse-38 koalababy koalababy canm kac haftalıksin. Eger kasilmalarin varsa bence yaptrma. Agda sirasinda pozisyondan dolayi veya kendini sıkarsan kasarsan kasilman artabilir diye dusunuyorum. Birde acil bisey olsa Allah korusun yada alttan muayene olman gerekirse oylede gitmek ayip olur bence. Sonucta agdada bir miktar uzamasini beklemek zorundasin. Jilet kullansan bu seferde agdanin bi anlami kalmicak. Yinede karar senin tabi.
Vuslat23 koalababy bnde epilasyona gdyrdum 6 bucuk aylik hamileyim bayagi uzamisti tum vucut agdaya gittim doguma kadarda gitcem biikini bolgem biraz ilk cekiste acidi 2 dkdabitiyo onlar isini biliyo sipsak bnde kndimi kasan biriyim yoksa
Gy1 koalababy şiddetlendirmiyor ben son ayımda ağda yaptırmıştım hiç beklediğim gibi olmadı eğer önceden de ağda yaptırıyorsanız kasmayın bence
KubosM koalababy Eğer bır sıkıntın yoksa doktorunada sorup yaptırabilirsin canım. Kuaförüm zaten hamile olduğum için daha hassas davranıyor 🌸
koalababy Ayse-38 jilet kullanıyorum ama göremediğim için sanki kalıyo gibi hissediyorum :( çok rahatsız oluyorum ayna karşısında yap diyenler oldu ama denemedim hiç banyom zaten çok küçük
Ayse-38 koalababy ben son 2 seferdir oyle yapiyorum evet yine cok rahat degil ama yinede iyi yani. Bide banyoda yapmak zorunda degilsin. Bi odada altina kotu bi çarşaf bez gibi bizey ser oyle yap
Aylinozcan Peki tavsiyeniz nedir o halde doktora gitmek zorunda kalırsak naparız.Göbekten dolayı jılet de çok zorlaştı.Başka çözüm var mı?
koalababy Aylinozcan onla da alırken eğilmek çömelmek bile zorluyo insanı ben açık açık yazıyorum bayanız hepimiz diye ama yadırgayan olmaz umarım
koalababy Ayse-38 ayaktamı oluyoruz ayna ile yaparken ? Soruyorum valla canım kusura bakma bilmediğimden
Ayse-38 koalababy yok canm ne kusuru. Ben normal oturup bacaklarimi aciyorum karsimda ayna. Bide telinin flaşini acip kendine sabitlersen cokta rahat gorursun. Ayna biraz yakin olunca daha net gorunuyo hem. Bide bi yerimi keserim falan diye korkuyosan jiletlerin banyo yazani varya derby banyo mesela onun ucinda koruma kapagi oldugu icin Allah korusun bi yerini kesme riskide en aza iniyo. Olmadi eşinden yardm iste kuzu yabanci mi😉
koalababy Ayse-38 dediğin gibi denicem mutlaka canım 🙏🏻 Eşimden destek almak istemiyorum ben değilde o panikle keser mazallah hiç güvenemem o konu da 😁 uyurken karnımdan korkuyo adam 🙈
koalababy Eise doktora sorcam bu sefer gittiğimde bende yaptırcam zaten baya bi süre cıkmıyor nasıl bi hafiflik olmuş olur