34ilayda55 merhaba bende şeker vardı diyet ile düzene girdi ama gene bazı şeyleri yendiğimde yüksek çıkıyor. Şöyle olması gerek açken; 90 ve altı 1. Saat tokluk 140 ve altı 2. Saat tokluk 120 ve altı eğer toklukta belirlenen saatlerin üzerinde sürekli çıkıyorsanız doktorunuza bildirebilirsiniz yada düzenli ve diyet uygulayarak yüksek oranı düşünebilirsiniz. Beyaz ekmek, poğaça , börek, pilav, makarna , kızartmalar , tatlı çeşitleri bunları yememelisiniz. Çok canınız isterse bir kaşık , bir parça gibi nefis köreltmesi yapmanız en doğrusu olacaktır :)