Bende 29 haftalık oldum 57 ile başladık 7 kilo aldık 🥰 niye bilmiyorum ama inanılmaz şekilde heyecanla 30.haftayı bekliyorum sanki ondan sonrası çok çabuk geçecek gibime geliyor yada ne bileyim ilerleyen haftalar doğuma gidiyor sonuçta bunun farkında oluyorsun ve ister istemez heyecan oluyor 😌