19231923 valla her bebek kendıne ozel bısey dıyemıcem bırazda annenın ısrarna baglı ama aynı anda dogm yaptgm kımse zorlamk ıstemedınkendnı mama ya basladkr sut az gelmıyo dıye oysa emzırmek zor gelmstı agzlrndan kacıyodu ben yrada olsa emzrdm tam 2 ay surdu tamamm ıyılesmesı emzırrken o yarm saat bı saat dıslermı gecrdm koltga ytga ama sonu mutlu bıttınemsırdkce arttı sut emdıkce alıstı bebekte yok gelmıyo dıye bıraktrsaydm muhtmelen sut kesılcektı cıdde yetmedıgı durumlar harıc buyuk cognlj kolaylga kacıp mamaya baslıo