11 gün oldu doğum yapalı bebeğim bazen emiyor bazense sürekli kafasını sallayıp ittiriyor göğsümü istemiyor emmek mecbur mama vermek zorunda kalıyorum kaşıkla bazen uzun süre emse bile yine uyumuyor doymuyor ki mama yiyince uyuyor bebekler ne kadar süre emerse doyduğunu anlarız bu baş sallamalar itlemeler normal mi yoksa sadece benim bebeğim mi yapıyor bunu yardımcı olursanız sevinirim