Edaaguleer ben kan tahlilimi özel hastanede yapmıştım o yüzden kendim gidip haber verdim ama sizin gebeliğinizi aile hekimi zaten biliyormuş kaydetmesi lazımdı. 3 izlemleri var sanırım. İlkini yaptırdım o gün hemen. 19.hafta da aşıya çağırdı. Bebek karnında kıpraşmaya başlayınca gel dedi😅 normalde aramaları gerekiyor ama asm den asm ye fark ediyor arkadaşımı ayda bir çağırmışlar samsunda, kilo tansiyon ölçümü için. Düzenli aramışlar. Tetanoz aşısı olmanuz gerekiyordu mesela