Krm21 Ela3466 başlarda öyle olur 3.trimesterda en geç tansiyon yükselmeye başlar. Ben tuzlu yemedipim halde 29.haftada basladı hipertansiyon o nedenle azaltmalısınız
bendeonudiyorum Teyzem bir leğen maydonozu kucağina alir tuzlar tuzlar yerdi, ayaklari elleri öyle bir şişti ki yerinden kaldiramiyordu hiç unutmuyorum o hallerini. Onun için yok denebilecek kadar az kullaniyorum ben şimdi korkudan.. DİKKAT! #34haftadayim
2numarasusam Ela3466 gebelikte tansiyon düşmesi normal yani genelde hep düşük önemli olan çıkmasın buna dikkat et canim mutlaka 💐
2melek_annesii Ela3466 yinede cok yememeye dikkat edin tuz faydalı degil ödem yapar şişlik yaratır sizde makul sekilde tuzlu kraker tuzlu cekirdek neyse de herşeye de tuz dökmeyin 😊