Ela3466 Canlar 16 haftalık hamileyim göbüşüm falan da çıkmadı kilo alımı da yok ama sürekli tuzlu bişeyler yiyorum yani hayatım tuz oldu bildiğiniz gibi değil malum cinsiyeti de öğrenemedim tuz yiyip cinsiyeti kız yada erkek olan var mı merak ettim 😊
Ssmmra Ela3466 canım inan bana senin haftalarında eriği alıp tuzlayıp yerdim deli gibi 23. Haftama geldim gebelikte tansiyon çıktı sakn fazlasını kaçırma hatta tuz yeme ya yesen nolcak çok az tüket bebeğin için ben 3 aydır sıfır tuzlu diyet yemekleri ve tansiyon hapı kullanıyorum tek korkum doğumdan sonrada bu tansiyonun benle kalmasi 😩
Kizimveoglumm Ela3466 cinsiyet bilmem ama elinden geldigi kadar tuzdan uzak dur ben cok çektim ilk gebeligimde 🙄🙄🙄
Aysenur61 Ela3466 tuzu herzamanmi yıyordunuz. Ben hamılelıkten oncede tuz yıyordum hamıleyım halada tuz yıyorum ve erkek olacak nasıpse :) tuz delısıyım dıyeblırım:)
Neslihan1903 Ela3466 cinsiyeti boşver bence tuzu bırak Allah korusun tansiyonun çıkar çok tehlikeli bende şeker var insülin kullanıyorum tansiyon dahada tehlikeli
2numarasusam Değişiyor ben pek inanmadım ona 🙈😅 cok dikkat et tuz fazla kaçırma az tuzlu yemeye çalış gebelikte tansiyon bebege zarar veriyor.
Nrcnnnnn Ssmmra bende aynı şekildeyim çok zor cidden son aylara haftaya geldim ama korkuyorum bende normal doğum bile olmuyor dr korkuyor Sezeryan yapıyor
Ssmmra Nrcnnnnn ne güzel en azından seninki riske atmıyor benim doktor gebelik zehirlenmesi olursa sadece sezaryan yaparım diyor birde özele gidiyorum zaten protein kacagi cikti 24 saatlik idrarda 220 çıktı ama 300 olursa mudahele ederim dedi bakalım hayırlısı hakkimizda
Krm21 Ela3466 başlarda öyle olur 3.trimesterda en geç tansiyon yükselmeye başlar. Ben tuzlu yemedipim halde 29.haftada basladı hipertansiyon o nedenle azaltmalısınız
2numarasusam Ela3466 gebelikte tansiyon düşmesi normal yani genelde hep düşük önemli olan çıkmasın buna dikkat et canim mutlaka 💐
Ydgrshn Ela3466 tuzu cok yedim bende kizim olacak ama tuz temekten zehirli guatr oldum suan 15 haftaligim
Ela3466 Mzgnormann bende salatalık ve tuz sürekli tuzlu bişeyler istiyorum 😊haftaya pazartesi cinsiyeti söylerim 😊
Melikesvm Ela3466 ılerde şişer ellerın bende tuzlu yıyordum ama artık yemıyorum ben 18haftaya kafar kılo almadım hıc 64dum suan 21haftalıqım 67kıloyum sonradan alıyorsun 5aya gelınce bıde göbegın aslında yavastan şişmesı lazım ama kısıden kısıye degısıyor
tazegebee Ela3466 canim cinsiyetle tuzun bi ilgisi yok ama bu kadar tuz sana el ayak şişliği ve tansiyon olarak dönecek haberin olsun. yol yakinken tuzu azalt. hatta suanda cok fazla tükettiğin icin tamamen kesmen bile gerekebilir. tuzun normal bir insana dahi faydasi yokken hamilelikte kesinlikle uzak durulmasi gerekiyor.
MKrasnic Ela3466 hamile değilken aşırı tuz tüketirdim. Hamilelikte bıraktım yani bırakmaya karar verdim ve birden kestim. Ama hep canım tuzlu ve ekşi şeyler istedi. Hatta en az 10 kg yeşil tuzlu zeytin yemişimdir 18 haftalık hamileyim. Oğlum olacak kısmetse 😊