Ben daha önce bende bu konuda post açtım ama klasik ilgilenen yazan olmadı bu konuda genelde kaynana görümce postları falan yorum alıyor.
Bende suda doğum istiyordum doktorumla konuştum, bazı kriterler varmış sizinle paylaşayım. Kafamıza göre istiyoruz diye suda doğum olmuyormuş maalesef eğer kriterleri karşılayabiliyorsak yapabiliyoruz. Bunlarda şöyle, en önemlisi bebeğin kilosu bebek kilolu ise yapılmıyormuş, annenin sağlık durumunun elverişli olması mesela yüksek tansiyon yüksek nabız yaşamsal fonksiyonların normal seviyede olması gibi sorun yaratacak bir durum olmaması gerekiyormuş, doğum konusunda bilinçli olmak doğum öncesi eğitimler ve nefes egzersizleri ile doğumu destekleyici bilgilere sahip olmak gerekiyormuş çünkü suyun içinde doğum yaparken yalnız oluyorsunuz bebeği itmek ıkınmak tamamen sizin yapacağınız bir iş oluyor doktor suya girmiyor. Bende eğer son haftalarda bu konuda elverişli olursam suda doğum yapmak istiyorum.