2_pamukannesii bende doğum için hastaneye gittiğimde suyun içine aldılar beni sancılarımı suda karşıladım baya rahatlatıyor gerçekten istersen doğumu da suda yapabilirsin ama o zaman bebeğe biz dokunmayız tamamen çıkana kadar dediler bende tamam demiştim ama açıklığa bakmak için dışarı çıkarttılar tam açıklık olmuş suya dönebilirsin dediler bende ilk doğum olduğu için biraz endişe ettiğimden bide hiç halim olmadığından dönmek istemedim dışarda doğurdum ama yırtılmam çok oldu suyun içerisinde doğursaydım belki daha az olurdu şuan tekrardan hamileyim bu sefer suyun içinde doğurmak istiyorum inşallah