Aleynalemi Buttfly0420 hastaneye gitmenize gerek yok sağlık ocağında test yaptırdın zaten çıkar orda sonuç 😊
Demetslt Aleynalemi ben maalesef kaybettim. Progestanin igne ve hapini kullaniyordum 3-4 haftada kesilmişti
Fatoemir Aleynalemi o gün var di sonra olmadiii cok dikkat etmen gerek canim bol bol su su cok önemli birde kakmican uzanicaksin ayıptir söylemesi büyük yaparken kesinlikle kınınmaaa doktorum öyle söylemiştii bana
Kadercisi Aleynalemi bende de vardı fazlasıyla yaklaşık iki hafta kadar falan sürmüştü kasıklarımda ağrı . Doktoruma sorduğumda normal olduğunu söylemişti eğer dinlendigin sürece geciyorsa normal canım
Kadercisi Aleynalemi ilk haftalar canım onun etkisi var birde zaman zaman regl dönemlerinin ağrısını da yasiycakmisiz . Dayanilmicak şiddette olduğu zaman tedirgin olmam gerektiginide söylemişlerdi . Yine için rahat etmiyorsa yeniden gorunmeni tavsiye ederim çünki rahat geçirmezsin günlerini ….
Aleynalemi Kadercisi geçen perşembe 1 aylık dedi doktor ve ben bu hesaplamalardan bisey anlamıyorum 4 gün oldu bugün ile ne kadarlık olmuş oluyor?
Kadercisi Canım 4 hafta 4 günlük şu anda bu durumda . Bir şeyi yok yanlizca 1 ayı 4 hafta olarak hesaplayarak gidiceksin . 3 gün sonra 5 haftalık olucak inşallah . Şu an 1 ay 4 günlük
Kadercisi Aleynalemi evet programda ona göre hesaplıyor doktor da ultrasonda o bilgiye göre girip görüyor