Merhaba güzel anneler..🙏
Bizdee 4+3 haftalık olduk bebegimin çok şükür ki HCG sı artış durumda ama lekelenme sorunu var kahverenginde.. ilk Hamileliğim olduğu için pek bilgiye sahip değilim ve tedirgin oluyorum. Sizce kahverengi lekeler normal mi? Kasık ağrıları falan sanki regl olunucakmis gibi bi ağrı lütfen beni aydınlatın 🙏🏻 Dün acile gittik idrar kan tahlili verdik bi sorun yokmuş ama yinede tedirginim..