Tgcmrdg canım çalışabilir alınabiliyor ama tatiller sayılmıyor, yani fiilen çalıştıklarımızı ekletebilcez sadece 3haftalık tatil kısmı yanacak, bende öğretmenim, 33+4deyiz 32dolunca çalışabilir aldım devam ediyorum, çalışabilir zamanın gelince al sen bi sıkıntın yoksa canlı ders vermek konusunda, eklenebilen kısmı bari eklenir