Tugbarmzn MS92 bebde yaptırmayanlardanım çok güzel anlatmışsınız kesinlikle katılıyorum rabbim herkesin evladını sağlıkla kucağına versin inşallah içindede bizlerin 🙏🏼😘❤️
Ebrununbebe SU1234 o konuda doktoruna sor istersen ben bilmiyorum ilk bebeğimde ikili yaptım normal di herşey üçlü dörtlü gerek duymadı. Detaylı ultrosonada gittim.orda herşey daha net tabi. 22inci haftada yapılıyor sanırım. Doktor ne dediyse hepsini uyguladım.
Eylulunannesi-2 Damla0101adn ben yaptrdm cnm ama aslına bakarsan sart degl çünkü sonucu riskli cıkıp sapasağlam cocugu olanda var sonucu cok iyi cıkıp cocugu özürlü olanda… Zaten yüzde yüz kesin sonuc göstermiyor yinede sen bilirsin tabi. Allah saglıklı sıhhatli evlat versin herkese insallah önemli olan o tabi…