Damla0101adn ikili testte çıkan bebek sorunlarının tedavisi yok. Örneğin, down sendromu vb. Bu aşamada iş sana düşüyor. Ne olursa olsun doğuracağım diyorsan gerek yok. Ama yok ufacıkta ihtimal hastaysa aldıracağım diyorsan yaptır tabi. Ben yaptırmayanlardanım, doktorum bana detaylıca anlattı bende kıpırdayan bebeğimi ultrasonda izlerken ne olursa olsun doğuracağıma karar verdim. Şu an 20 haftalığız, sorun yok. Detaylıya gireceğim haftaya, oradaki çıkan sorunların tedavisi olabiliyor çünkü. Doktorum çok tatlı, ona sordum siz yaptırmış mıydınız hocam diye? Oda yaptırmayıp doğuranlardan.. Demekki test yaptırmayan bilgisiz olmuyor, herkesin kendi tercihi. ☺️