Minikkusum_ Nadireela evet ama ise yaramıyo Korkmayın geçmez inşallah bebegin sıvısı koruyormuş bebegi
askvehuzurum Nadireela yok ben antibiyotik kullanmadm ama doktorun verdiyse ve güveniyorsan sen kullanabilirsin.. Ama bir konrole git derim ben.
2021_annesi Nadireela kokmuyorsa kaşıntı yoksa sorun degıl dedı bu saatten sonra normal artık akıntıların dedi