Valla doktor da şans,nasip işi. Ağrı da ilk hamileligimde sürekli gittiğim ozeldeki sözde doktor !! 32 haftalık doğum yapacağım gün be gün ortadayken hiç bir tedbir almadı ve ben bebeğimi kaybettim. 2 sene boyuncada devletin yaptığı acil sezeryan sıkıntısından dolayı tüplerde sıkıntı yaşadım olmadı. Bünyamin bey tedavi edince şükür hamile kaldım. Rabbim kimseyi bu yolda arattirmasin🤲