Hrkdrn 3 kilo almıştım bende ama şimdi malesef geri veriyorum mide bulantısı ve kusmaktan. Göbeğimde bir değişiklik olmadı
1haziran Salandozlu maşallah benimde karnım erken çıkmıştı ama aşırı gaz problemi yaşadım ben halada yaşıyorum 19 haftalık olduk göbeğim bi bakıyorum inmiş bi bakıyorum yine çıkmış benim göbeğin çoğu gaz aslında onu anladım 😂
gulsahgul26 Kediannesi123 kanama olmadıgı sürece korkmayın bu belirtiler zaten bazen pik olup bazen geçiyor kabızlık ishal yaşadıgımız hormonlar etkisi allah sağlık versin daha çok yolun başındaykz
Kediannesi123 gulsahgul26 yoo kanama olmadı çok şükür ama baya yumuşadı göğüslerim bakayım olmadı yarın kontrole giderim