Eski9 Salandozlu maşallah karnınız baya çıkmış benimde 14 haftaligim hemen alt karnım çıktı şaşırmıştım ikinci gebeligim acaba sorumlu var diye düşünmüştüm demekki normalmiş biz bu gidişle 6 7 aylıkken nasıl oluruz bakalım 😁😁 çok zayıf da değilim yani kilom var biraz
Salandozlu Asenadgdvrn80 valla herkesin iç karnı farklı oluyor o yüzden bence erken geç diye genelleme yapmak yanlış olur 😅 ben fitness yapıyordum hamile kalmadan önce 3-4 yıldır düzenli karın kaslarım vardı sanırsam o yüzden erken belli oldu göbiş 🤣
Eski9 Salandozlu bende gebelikten önce 40 50 kg verdim sanırım ondan erken çıktı ilk gebeligimde çok kiloluydum
Kediannesi123 Kızlar ben de 10+5 im bugün birden göğüs şişkinliğim indi sizde de oluyor mu böyle bir durum aksi bir durum olabilir mi yarın kontrole gideyim mi🙄
Salandozlu Kediannesi123 evet olabiliyor zaman zaman bende indiğini farkediyorum ama sonra yine şişiyor ama hassasiyeti hep devam ediyor