mlkkk ben ilk çocuğumda devlet hastanesine gidiyordum 2 li 3 lü 4lü test felan yapmadı hiç doktorum sadece renkli detaylı ultroson yaptı 5 ci ayda herşeyi o daha iyi söylüyormuş cunki bende yine sadece renkli yaptırmak istiyorum cunki 2 li testin yanılma payı çokmus o yüzden kuruntu yapıp üzülmeye gerek yok diyorum kendimce