umaydurununannesi mmk01 bende yarın ozele gıdıcem sorucam bırde haftaya devlette randevym var onada ayrıca sorarım tekrar 😊
mmk01 umaydurununannesi bn özele gidiyorum başka bi özele gidecem yine çünkü devlette hem söylemez hem sıra felan bulamam diye korktum
Hilalylmz58 mmk01 detyliya daha cok kuzum ya bende ozele gidiyorm ama bu ay kntrolumden once devlte gidicem baaklim devltteki ne dicek birgun sonra yine ozele gidicem
umaydurununannesi mmk01 devlette soylemıyo 20den sonra dedı bende ozele gıdıcem bulundugum yerı cok bılmıyorum o yuzden sadece devletın yolunu bılıyorum
vuslat90 Hilalylmz58 ben gittiğim doktora cok güveniyorum insallah yanılma payı yoktur önce Allah bilir tabi ama pembe pembe şeyleri görünce dayanamıyoruz iste 😊 tahmini doğum tarihiniz ne zaman
Hilalylmz58 vuslat90 2 temmuz canm ayni doktra arkdsimla br gidiyrz bizde onda 4aylikken kiz dedi dahada degsmedi zate. Ama tabi onda 4ayinda soledi benim 12 ve 13 haftamda erken soledi bakalim artik kismet insan istr istemz grdukce dayanamiyor bitane alayim sunu alayim derken oldu baya
vuslat90 Hilalylmz58 benimde tahmini 2 temmuz aynı gidiyoruz seninle 😊 hangi şehirde gidiyorsunuz kontrollere
Passiflora Alezera Merhabalar, bize de net sekilde soyledi ama ben yine de alisveris vs icin 20. hafta kontrolunu bekleyecegim :))
Lilo 12+2 deyim ben de Çarşamba günü ikili teste gideceğiz. İnsallah ben de öğrenebilirim cinsiyetini😌
vuslat90 Hilalylmz58 benim bu üçüncü gebeliğim😊 ikitane düşük yaptım bitanesini Eylül ayında yaptım maalesef ekimde tekrar Rabbım nasip etti hamile olduğumu öğrendim cok şükür
Pnrbyr-2555 12+2 de kontrol ve ikili testimiz vardı. Erkeğe benziyor ama bir ay sonraki kontrolü bekleyelim dedi :) Yılın son aylarında hamile kalan herkes erkek galiba 😂
23101991 15+3 Cuma gunü gittim. erkek gibi görünüyor dedi doktorum. Haftaya tekrar kontrole çağırdı. Daha net belli olur dedi. Bakalım hayırlısı. 15 haftalık anneler bebişleriniz kaç gramdı?
Mls123456 Alezera herkes ogreniyor ama bizim minnos ikili taramada bile belli etmedi 😂 16. haftada net ogreniriz artık hayirlisiyla
Leylaa6549 Bizde 13 haftalık olduk yarın kontrolüm var özel muaneye gidiyorum Üsküdar’da 8 senelik doktorum iki oğlumun doktoru nasipse Buda saglıklı bir kız olsun 🤲