Esesli Birgulbasegmez2 bi çıkıntı görüyorum sanki dedi 11+6 da %60 erkek dedi. 14. Haftada parlaklık görüyorum dedi erkek dedi. Sonra 16. Haftada erkeğe benziyor dedi. 16+5 de %90 kız dedi. İlk 11+6 daki doktor
Birgulbasegmez2 Esesli çok ilginç canım ya erkek deyip kız demeleri sağlıklı olsunlar da gerisi önemli değil
nazlicanulusoy Esesli yaa şaka gibi 13 de banada erkek dedi ama değişir mi diye muallakta kaldım şimdi degisirsede çok sevinirim ama tabi önce sağlıklı olması 🙏💕
buse007 Birgulbasegmez2 ben çok şaşırıyorum buralarda okuyunca insan tedirgin oluyo evde her yer pembe oldu kaynıma kadar herkes bi şeyler aldı, allahım sağlığıyla versin hepsi kabulümüz ama şimdi değişkenlik olunca biraz insan tuhaf olur alışıyosun filan ne biliyim
Birgulbasegmez2 buse007 aynen bende burda okuyunca şok oluyorum ama benim ablama da erkek dediler 5 ayına kadar sonra kız dediler ne bileyim bizde birşey anlamadık evimde her yer mavi💙😊 detaylıya girince tescillenir artık sanırım
Cotton Bizim de karışık, yavruyu Nasıl sevicez şaşırdık, 12 de kız dediler, 16 da erkek, şimdi şaşkın şaşkın bekliyoruz
idemimek Bende 13+2 oldum yarın muayene var cinsiyet söyler mi doktor ikinci gebelik ilkinde 14 de erkek dedi ama çok heyecanlıyım
uleKurbanKazan GokcenToruntay özele gidiyorum Antalya’da iyi de bir doktor tanınan biri ayyy sakın kimselere söyleme mesleğimden olurum ilk defa böyle yanıldım dedi 🤣🤣 o da bize denk geldi
GokcenToruntay uleKurbanKazan 😂😂 umarım öyle bişey olmaz bizim için de bizde 16 da öğrendik kesin mi dedim evet dedi ama yanılmaz inşallah 😂
uleKurbanKazan Flz80 5 hafta daha sabret detaylıda öğrenirsin 😄 psikolojik alışmak zor oluyor kızım kuzum derken çocuğuma haksızlık etmişim oğlum derken acaba dedim geçti ama alıştım
uleKurbanKazan buse007 sağlıklı olduğuna şükrediyor insan tabi ama değişik bir duygu oluyor kızım diye sevdiğin bebeğin oğlan olması hamileliğin yarısında cinsiyet belirsizliği umarım en kısa zamanda netleşir allah kalbine göre versin canım ☺
buse007 uleKurbanKazan çok doğru söylüyosun canımm❤ bebeğini sağlıkla kucağına almak nasip olsun inşallah 😍🌹
Elizz PelKad Benimde doğuma kadar kız kız diyip erkek doğuran arkadaşım var 🙈😂😂 Istisnalae oluyo ya 🙂
SimayBabacanYataan SaadetBayrak ayy benimde 12. Haftada erkek dediler yüzde 90 değişmesinden korkuyorum çocuğumu oğlum oğlum diye sevip durdum cumartesi kontrolüm var bakalım değişecek mi? Anneme bana hamileyken son zamana kadar erkek demişler çocuğumda benim gibi olmaz inşqllah 😂😂😂😂
Yareniclal SimayBabacanYataan ya canim bende burdaki yazıları okuyunca şaşırdım kaldım bende değişecek mi diye endişeye kapıldım suan 😄 banada 12+6 da erkek dedi pipisinide gösterdi ama cinsiyete pek takılmayan bir doktor hatta kızıyor sağlıklı olmasını merak et cinsiyeti değil diye ama insan her ikisinide merak ediyor bende şimdi tekrar yine gitsem mi diyorum 😄😄
SimayBabacanYataan uleKurbanKazan 😂😂😂😂 valla bizde aynı şekilde erkek diye ismini bile koyduk bi de herkese söyledim inşallah değişmez
Ravza123 Birgulbasegmez2 valla bize kesin erkek dedi manyak doktor sonra başka hastaneye gittik kız dediler bende almıştım millete de hep erkek demiştim
Birgulbasegmez2 Ravza123 yaa 😊Nasıl duygu değişimi olur insanın ona da inanası gelmez canım ya valla biz net gördük doktor da bakın bu diye gösterdi ama değişmez diye düşünüyorum 😊
Esesli Birgulbasegmez2 aynen öyle. Zaten en ufak bi isteğim yoktu içimde kız erkek diye. Hissetmedim bile hiç bebeğim üzülmesin diye 😊
MeltemKurayTosun SaadetBayrak 12.13 haftalarda gorulen cinsiyetlerin cogu hatali oluyor ve doktorlar genelde soylemek istemiyor
Birgulbasegmez2 buse007 evet onun için erkek ten kıza dönünce şok olmuştu ablam yoktan var mı ettiniz fln diye😂 Sonra 1 2 ay daha beklemişti emin olamıyordu çok garip birşey ya
buse007 Birgulbasegmez2 kesinlikle benim başıma öyle bi şey gelirse yandım herhalde bi de her şeyi paketinden çıkarıp dayanamayıp yıkadım bile valla 😂😂😂