Kbrazcan buse007 20. Haftadayım bu hafta gircem ayrıntılıya erkek diyince hemen bişeyler almıştık tabi kıyafetler falan 😂 sonra kıza benziyor dediler yine aldık 😂😂 bakalım birileri elimizde kalcakta napalım artık 😂
Birgulbasegmez2 Kbrazcan bişey sormak istiyorum cnm erkek derken çıkıntı yok bu erkektir mi diyorlar yoksa pipiyi görüp mü diyorlar
Esracim SaadetBayrak ya bende 13 haftam da gittim erkeğe benziyor dedi 17 de gidecegim tekrar . Bı kaç kişi bana sordu cinsiyeti belli mi diye soyledigime pişman oldum değişir diye.
Buketali SaadetBayrak merhaba benim de tam sizin ki gibi oldu şuan 25 haftalığız kız çok şükür 😘Alahım sağlık versin
uleKurbanKazan buse007 bende şok oldum kalbimden kız geçiyordu çok sevinmiştik %100 deyince hiç yanılacağı aklıma gelmedi bacak arası boş dedi detaylıda gördük pipisini🙈😁 allahtan birşey almamıştık
Flz80 uleKurbanKazan ay şaka gibi😱bana da 12’de erkek dedi 15+4’te kız dedi😄 şimdi sizi duyunca bilemedim kız mı erkek mi???🧐😁
buse007 uleKurbanKazan inanmıyorum ya 😂 en önemlisi sağlık sıhhat hepsi başımızın üstüne, öyle bi durumla karşılaşırsam şok olurum ama aşırı adapte olduk her yer pembe oldu evde 😂😂
uleKurbanKazan Kbrazcan evet 22. Hafta öğrendik ismini bile paylaştık sosyal medyada %100 deyince rezil olduk 😄 en güzeli detaylıyı beklemek
Kbrazcan uleKurbanKazan ay allahım 🙈🙈 detaylıya bi hafta kaldı heycanla bekliyorum yaaa 😂😂 bana da sizin gibi dediler 13 de erkek sonra 15 de kıza benziyor şimdi 20 yim gitmedim daha 😂
SimayBabacanYataan uleKurbanKazan 😂😂😂😂 valla bizde aynı şekilde erkek diye ismini bile koyduk bi de herkese söyledim inşallah değişmez
Birgulbasegmez2 Ravza123 gerçekten mi 16 da erkek dediler pipi gördünüz sonra kız mı dediler bizim de 16 da erkek dediler değişir mi korkuyorum Birsürü şey aldım
Birgulbasegmez2 buse007 aynen bizde senin gibiyiz erkek dediler değişmez dedik bir sürü şey aldık ya değişirse naparım diye düşünmüyor değilim yani🤦🏼♀️
buse007 Birgulbasegmez2 ben çok şaşırıyorum buralarda okuyunca insan tedirgin oluyo evde her yer pembe oldu kaynıma kadar herkes bi şeyler aldı, allahım sağlığıyla versin hepsi kabulümüz ama şimdi değişkenlik olunca biraz insan tuhaf olur alışıyosun filan ne biliyim
Ravza123 Birgulbasegmez2 valla bize kesin erkek dedi manyak doktor sonra başka hastaneye gittik kız dediler bende almıştım millete de hep erkek demiştim
Ntugba 12.haftam da kıza benziyor dendi 16 da erkek detaylıda kesinleşti prensesim olacağı bu karmasikliktan dolayı hic bisey almadım yeni baslayacagim bundan sonra yanılma olmaz umarım 😊
beatrice SaadetBayrak benim de aynı şekilde oldu 😄12. Haftada erkek gibi demişti, 16. haftamızda cinsiyeti değiştiriyorum kız geliyor, kesin bilgi dedi 😄
uleKurbanKazan GokcenToruntay özele gidiyorum Antalya’da iyi de bir doktor tanınan biri ayyy sakın kimselere söyleme mesleğimden olurum ilk defa böyle yanıldım dedi 🤣🤣 o da bize denk geldi
uleKurbanKazan Flz80 5 hafta daha sabret detaylıda öğrenirsin 😄 psikolojik alışmak zor oluyor kızım kuzum derken çocuğuma haksızlık etmişim oğlum derken acaba dedim geçti ama alıştım
Esesli SaadetBayrak bana da 16.haftaya kadar erkek dedi 16+5 de kız dedi. Detaylıya da girdim hala kız 😊
Birgulbasegmez2 Esesli bişey merak ettim cnm 16 da erkek derken pipiyi görüyor da diyor dimi sonra nasıl kız diyorlar 😊
Esesli Birgulbasegmez2 bi çıkıntı görüyorum sanki dedi 11+6 da %60 erkek dedi. 14. Haftada parlaklık görüyorum dedi erkek dedi. Sonra 16. Haftada erkeğe benziyor dedi. 16+5 de %90 kız dedi. İlk 11+6 daki doktor
Kbrazcan Birgulbasegmez2 valla ben çıkıntı falan görmedim o erkek diyince gösterinde demedim ama video çekmiştim sanki testisleri belliydi hala izliyorum içime erkek doğuyor çünkü bu çocuk kız olamaz diyorum bakalım ne çıkcaak
uleKurbanKazan buse007 sağlıklı olduğuna şükrediyor insan tabi ama değişik bir duygu oluyor kızım diye sevdiğin bebeğin oğlan olması hamileliğin yarısında cinsiyet belirsizliği umarım en kısa zamanda netleşir allah kalbine göre versin canım ☺