N-K cocuk icinde bulundugu siviyi yutuyor ya. Cisini yapip yapip yutuyor yani bu sagligi icin iyi bise. Ama kakasini yapmasi cigerlerine zarar verebilir belki zehirleyebilir Allah korusun. Ben ilk dogumunda suni sanvi aliyordum hersey yolundaydi suyum patladiginda pisti kakasini yapmis diye apar topar sezaryene alindim. Iyi ki oyle olmus dedim cok rahattim cunku. Demek ki Allah dagina gore kar veriyor. Hepimiz icin hayirlisi ne bilmiyoruz. Rabbim hayirlisini nasip etsin.