N-K canim maasallah bebegin kiloluymus. Hic sorunsuz normal dogum bile yapsan kilolu bebek doguran annelerin ileride seker tansiyon ya da baska hastaliklara yakalanma riski daha fazla. Sen hic kendini uzme bosuna. Karin bolgesindeki dikis alt taraftakinden daha kolay emin ol. Wcye gittikce korkcaksin mikrop mu kapti acilir mi bilmem ne. Gorunuse gore de epey dikisin olur. Saglikli bir normal dogum olamayacagina gore saglikli bir sezaryen derim. Karar senin tabi. Ben olsam hangisi kolay ve saglikli olacaksa onu tercih ederim. Gunlerce yatmak var ve iki gunde ayaklanmak cocugunla ilgilenmek var. Normal su an seni epey zorluycak gibi hakkinda hayirlisi