Susam1 Merveex ben 22 deyim artık yeni yeni hissediyorum bu 1 haftadır yani kimisi daha erken hissediyor bide ilk hamilelikse normalmiş anlayamamamız
Merveex Sevdae 19 haftam da hissettim.Sabah uyandığımda karnımı okşuyorum elimle o sertliği ve şiş olan yeri hissediyorum
Zelisanne Merveex ben erken hissettim 15. Haftada 😊 şu an 18. Haftadayım hergün sabah akşam yoğun hissediyorum 🥰🙏🏻
Susam1 Merveex olur olur belki çocuk kıpırdamada olayına geçmiştir sen hissetmiyorsundur anlamayınca orda da tecrübe devreye giriyor o yüzden ilk hamilelik öyle Allaha emanet gidiyor 😁
Merveex Susam1 evet şimdi o hissetme onun o hareketini anlama nasıl bir his henüz bilmiyorum dediğin gibi belki ben fark etmiyorum
archmom Merveex ilk içinde baloncuk patlıyor gibi oluyor canım . İlerleyen günlerde dahada güçleniyor ve vurdugunu netce hissediyorsun. Zayıfsan göbeğinin yükseldiğini görebilirsin 🥰
Merveex archmom şuan 61 kilodayım genelde karnımın sağ tarafı mesela hafif sola doğru burkulunca sağ tarafım şiş oluyo
archmom Merveex o olabilir canım . Haftaya eger o ise daha güçlenecek ve vuruşları ayırt edeceksin 🙏🏻
NarminAmirli Sevdae evet normal,ama o tekmeleri hiss etmeginize biraz var,insallah sabirla bekleyin guzel duygular🤗😍
NarminAmirli Merveex evet kimisi de balik yuzuyo ya da kelebek kanat cirpmasi gibi ve s,hiss edenler de var,ama ben hic birini hiss etmedim,ancak tekmeler seklinde baya baya ilk defa 21.haftada🤗