Hepinize çok tesekur ederim kızlar allahr azı olsun hepinizde rabbim hepinizi bir avazda kurtarsın hepinize dua ettim o snci esnasında saat ikide gittim saat 16.48de bebeğimi kucagima aldım maşallah okadr tatliki gittiğimde sekiz cm acilmam vardı tüm sanciyi evde çektim buraya geldiğimde suyumu patlattilar ozmn işte berbattı devlet Hastanesi’nde doğum yaptım Allah razı olsun okadar iyilerki okadar iyiydiler inanın özel böyle deildi gormustum daha önce bide bayıldım o ayrı bir konu lavaboda😥yarın müsait olursam tüm detayı vrcem