Vedatsehnaz Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah. Kolay doğumlar nasip etsin.
sancıların nasıl başladı
Benim bel ağrısı geçmiyor ama karın ağrısı gidip geliyor 10 dk 3 kez yada 10 dk bir kez geliyor şuan adet sancısı gibi orta şiddette
Duş aldım ne olur ne olmaz diye geçmedi 37 Haftadayım bende
36+2 de sancım çıkmıştı bebeğin kafası baya aşağı inmiş demişti doktorum