Aycan_akay54 kesinlikle depend bez ben ameliyattan çıkınca hasta bezi takmışlardı kocamandı resmen pijamama zor sığmıştı birde hemen kan çıkardı yatağa berbattı resmen hemen depend kilot bezi giydim zaten iç çamaşırı giymiyosunuz onu giyince 1 numarada büyük alırsanız çok rahat edersiniz yüksek bel olduğu için dikişlerede zarar vermiyor ve 1 damla bile kan çıkarmamıştı benim 2 hafta boyunca çok kanamam olmuştu 2 haftadan sonra pede geçtim ama ilk zamanlar ped asla tutmaz o kanı