birprensesvebirprensannesi Haticeyuce31 Yani akıntı olması da enfeksiyon dolayısıyla olmuyor mu zaten 🤷
Haticeyuce31 birprensesvebirprensannesi akıntı sadece enfeksiyondan olmuyor kuzum normalde karşılanabilir bi durum az evvelde dedigim.gibi oğlumda 9 ay boyunca akıntı oldu ama hic enfeksiyon sorunu yaşamadım hamd olsun simdi bundada ara ara oluyor bundada oyle bir enfeksiyon durumum yok insallahda olmaz hicbirimizin
Bsruymzhkm birprensesvebirprensannesi genelde enfeksiyon olduğunda sarı-yeşil ve kokulu bir akıntı oluyor. İnşallah sizinki enfeksiyon kaynaklı değildir.
Rabiskooo birprensesvebirprensannesi bendede var bende doktora bebeğin suyu mu ki.ddim baktı suyu gayet iyi ddi fitil verdi ama hala devam ediyor vücutla alakalı canm benimde ic çamaşırın ıslanıyor korkma kontrole gittiğinde dokturuna danış
Sevdamurat Benim de başlangıçtan beri akıntı devam ediyor beyaz dan sarıya döndü enfeksiyon var dedi ilaç kullandım hala devam 32+5 oldum çogu da normal diyo korkmayın Rabbim saglıkla kucağınıza almayı nasip etsin
birprensesvebirprensannesi Rabiskooo Bir kayıp yaşayınca tedirgin pimpirikli oluyorsun işte elden gelen bişey olmuyor 🤷
Arass__ Yasemin_K benimde arada beyaz baya sümüksü akıntım oluyor, bazende peynir kesigi gibi ama cok az 🤷🏻♀️ vajinal bakterim vardı fitil kullandım
birprensesvebirprensannesi Haticeyuce31 Benim enfeksiyonum vardı antibiyotik kullandım da geçmedi sanırım o mu yaptı böyle acaba
Beyzaylmz7 koalababy bende 30+4 haftadayım aynı durum bende var korkuyorum açıkçası şu gibi geliyor bazen azar azar su mi sızıyor yoksa akıntı mi bilemiyorum
koalababy Beyzaylmz7 sende dr mutlaka danış canım benim baya uzun süredir var bu durumum su sızıntısı olsa suyum azalırdı dr söylediğim içinde mutlaka kontrol etti ki bana suyun iyi dedi diye düşünüyorum.. koyu sarı akıntı ile geliyor bende ki
Rabiskooo birprensesvebirprensannesi ben 7 8 kimyasal gebelik 1 dış gebelik 1 tane 3.5 aylık bebeğimi kaybettim korkma canım kanama olsa anlarım ama bende tedirgin gittim doktora doktorum rahatlattı inşallah sende de bişey yoktur sonucu yaz yine de aklım sende
Haticeyuce31 birprensesvebirprensannesi belki geçmemiş olabilir yada o enfeksiyondan kalan hala akinti olabilir o zaman kuzum onunla bağlantısı vardır o zaman
birprensesvebirprensannesi Bsruymzhkm Enfeksiyon galiba canım. Çok şükür su sızıntısı değilmiş. Pazartesi idrar tahlili vereceğim