Gizem97 ben varım…24. Haftadayım, dün doktora gitti bebeğin suyu fazlaymış ona üzülüyorum, bebiş 725 gr olmuş, boyuda35 cm dedi, önümüzdeki hafta şeker yüklemesi yaptıracağım, başka da ara ara sertleşme gibi bir şey oluyor sanırım yalancı sancı bunu yaşayan var mı peki bu haftalarda olanlar merak ettim bende…