ZeynepFatih Ya kızlar çatı yerimde ağrı oluyor sanki morarmış gibi ağrıyor dokunduğumda ayağa kalkıp ayağımı yere bastığımda 🙊 23+5 im Bebek baskı yapıyordur dediler ama aynı durumu yaşayanlar var mı ? 😑
Merve240317 ZeynepFatih Biraz erken başlamış ama benimde 30.haftada başladı bebek döndükten sonra iyice şiddetlendi baskı yaptığı için oluyormuş
ZeynepFatih Merve240317 meshaneme tekme atıyor sürekli prenses 🙊🤣 lavobaya gidince hafifliyor biraz ağrı demek ki doğruymuş baskı yaptığı😳
ZeynepFatih aslimedet55 ay gerçekten mi ya 😳 nasıl oluyordu sizde de lavobadan sonra hafifleme var mıydı peki
Tugceyunus aslimedet55 acılma olduğundan dolayı doktorunuz erken olur bebeğiniz falan dedimi yani acılma olunca bebek cabuk mu oluyormus
aslimedet55 Tugceyunus progestan verdi onu kullaniyorum ayaga kalkma yok dedi dikkat edersen duzelir diyor
aslimedet55 ZeynepFatih progestan kullanmami soyledi haftaya tekrar kontrole gidicem ama cok endiselenicek bisey yok duzelir dedi dusuk tehlikem vardi zaten bi de ilk gebelik olunca boyle oluyormus
ZeynepFatih ___3bruli___ ay cuma günü şeker yüklemem var randevu aldım bende ama doktor iki gün önce bir sıkıntı Yok herşeyin normal gayet dedi yukardaymış kafam karıştı doğrusu 😳
ZeynepFatih aslimedet55 ben 10. Hafta da geçirdim düşük tehlikesinden hastane de yattım kullandım Progestan ama 2 gün önce kontrole gittiğimde herşey normaldi ben hatta tekmelerini aşağıda hissediyorum bazen dedim doktor baktı hayır yukarda ayakları ile yapıyor dedi kafam karıştı sizde böyle söyleyince 😑
aslimedet55 Prensanneesii agrilarini soylediysen doktorunda skinti olmadigjni soylemis endiselenmene gerek yok o zman bebegin baskisidir