Benim de 1 Mart’ta sezeryanim var ilk doğumum belden uyusmali oldu amaliyettayken tansiyon düştü nabız yükseldi sakinleştirici yaptılar ondan sonra panik atak oldum şuan genel anestezi olsam uyanamam diye korkuyom yarım olsam fenalasirim kendimi biliyorum hiç cesaretim yok