Goncikim Sezeryan olacağım ve genel anestezi yapacaklar mecbur..korkuyorum nedense uyuyup uyanamamaktan😞ne kadar sürüyo uyanmak,bebeğimi hemen görebilir miyim 🙏
Drykrc Goncikim bende burda bekleyim 2 gün sonra bende genel anestezi ile sezaryen olucam inşallah kolaylıkla sağlıkla atlatırız 🙏🏻
Minay Goncikim ⅕ 2 saate odada oluyosun en geç senden önce bebeğin odaya gitmiş oluyor gittiğinde hemencecik görürsün korkacak hiç birşey yok pozitif ol uyandıgında bebeğine kavuşacagına odaklan ❤️
Seyma05 Goncikim neden genel anestezi yapıyorlar, epidurali sen mi istemedin. Benim doğumda yakın nasıl olcak hiç bilemiyorum. Allah hepimize sağlıklı kolay doğumlar nasip etsin
Elifkyhn1993 Goncikim Drykrc neden genel anestezi ki uyanmaniz uzun surebilir bas agrisi vs olabiliyo. Bnm 2.dogumum olucak spinal anestezi oldum gayet basitti bayolcak bsy yokki hem ac kalmanizada gerek.kalmio. genel olursa uzun sure yemez yedirmezler
Goncikim Seyma05 benim plesentam rahmime yapışık onu ordan kurtaracaklar ondan tansiyonum falan çıkar diye genel yapacak doktorum
Minay Goncikim allah korusun neden girsin ki erken doğum değilse birşey olmaz allahın izni ile kötüyü çağırmayın lütfen 🤲
Elifkyhn1993 Goncikim takilmayin ya bnmkide bn gormeden kuveE gitti 5gun kaldi kordon dolanmisti ve suyunu yutmustu. Uzulcek baynyok saglikli olsun duruverain nolck iyilesip geliyo yaniniza o arada toparlaniyosunuz sutunuz cikio falan bebekte beklemiyo hem bn duygusal bakmamistim olaya
Mavis06 Goncikim rahmine yapışık demek yani plesenta aşşağıda demek mi plesenta previa. Bana da öyle dedi ama sezeryan Red genel demedi acaba bana da genel mi yaparlar
Goncikim Elifkyhn1993 canım çok sağol🙏❤️Bende zorunlu olmasa istemezdim genel ama işte mecbur🤷🏻♀️İnşallah iyi geçer hepinizin doğumları🤲
Goncikim Mavis06 evet canım plesenta previa olunca genel yapıyorlarmış😞🤦🏻♀️Benim tamamen kapatıyor rahmimi ondan😞
Mhmtftma Goncikim 1hafta sonra bende genel anastezi olucam inşallah sağlıkla aliriz bebislerimizi kucagimiza
Goncikim Busra3509 bende 🤦🏻♀️ Ne olacak böyle bilmiyorum bir an önce olup bitse şu stresi yaşamasak🤦🏻♀️😞