gamzelim2234 @FatmanurD ahahahah ayy güldüm vallahi sende aynı benim gibisin bende çatı muayenesinden çok korkuyorum normali nasıl yapıcam bu tosuncuk hiç çıkmaz ordan çatım uygun olsa bile normale cesaret edemem gibi geliyo 😄
Ftmyldz12 Arasarzu özeldeki doktorum bana da öyle dedi devletteki öyle bişey demedi normal olursa sıkışır mı diye bi tereddüt var şu an içimde
Ftmyldz12 Arasarzu çatı muayenesi de yapmadı yapacak mı onu da bilmiyorum devlette doğum anında yapıyorlar galiba 😒
Ftmyldz12 FatmanurD bana da özelde kafası büyük gibi dedi devlet hastanesindeki doktor onunla ilgli bişey söylemedi diğer kontrole gittiğimde kendim sorayım olmadı kafası normal doğuma engel mi değil mi diye kafam karıştı
Arasarzu Ftmyldz12 Evet devlette doğum anında yapıyorlar canım son haftaya kadar normal diyorlar galiba özelde durum daha farklı oluyor risk almak istemiyor doktorlar bu yüzden sezeryan olmamı istiyorlar risklerden dolayı
Ftmyldz12 Arasarzu bu haftaki kontrolde bende bir sorayım doktora soru işareti kalmasın çünkü özel hastane uzak evimize başka gitmedim devlette doğum yapmayı düşünüyorum ama bebek sıkışırsa felan diye bi korkum da var
Ftmyldz12 En son 36 haftalıkken gittim 2800 dü kilosu kaç hafta önde olduğunu bilmiyorum 🤔 cuma günü gideceğim haftası 38+4 oluyor
Arasarzu Ftmyldz12 Kilosu normal ama kafa yapısını bilemiyorum benim 36+5 te 3400 dü hala daha öyle kilomuzda fazla kafamızda bu yüzden haftalardır kanala giremiyor
Ftmyldz12 Arasarzu anladım canım senin durum biraz daha farklı kilosu da fazla sağlık olsun da nasıl olacağı farketmez zaten
Arasarzu Ftmyldz12 Aynen canım kilosu biraz fazla daha fazla da olabilirmiş gebelik şekerim var ister istemez kilo alımı devam ediyor yarın belli olur inşallah her şey 😊
Seval22 FatmanurD bu kadar iri olacağını bilmediğimiz için açılmamda çok güzeldi niye normal olmasın dedik ama işte bizi tosun paşa bizi yanıltıp zorladı