gamzelim2234 @FatmanurD benimkide öyle O yüzden normalden ümidimi kestim zaten kafasıda büyük çıkartamıcam ben bunu dedim doktorda çatına bakıp ona göre zorunlu sezeryan vericem dedi 38 i bekliyorum 😄
FatmanurD gamzelim2234 ben de korkuyorum normal istemiyorım artık. Sezeryan istediğimi söylicem cuma günü gidicem ben de inşallah 38 olacağız. alttan muayeneden sonra iyice fobi oluştu altı üstü 2 parmak iri bebeği nasıl çıkartacam çıkartamam töbe 😅😅😅😅
Seval22 FatmanurD 12 gün önce 154 cm boy 62 doğum kilosuyla 3900 gr 56 cm lik bir tosunu çatır çatır normal doğurdum 😂😂 herkes senden nasıl böyle bir bebek çıktı diye şaşırıyor
Seval22 Vildanaral zorlandım gerçekten oğlum çatıda kaldı ıkınmaktan halsiz düştüm vakumla aldılar 1 gin öncesi 3500 çıkmıştı ultrasonda genelde ekşi çıkıyoya 3300 doğar diye düşündük ama tersi oldu
FatmanurD Seval22 ayyy vakum çok riskli değil mi sağlıkla kavuşmuşsunuz neyseki. Siz mi istediniz normal doğumu
Seval22 FatmanurD bu kadar iri olacağını bilmediğimiz için açılmamda çok güzeldi niye normal olmasın dedik ama işte bizi tosun paşa bizi yanıltıp zorladı