Semabkr 36+5 te 39 haftayla uyumluydu canım bu yüzden kanala giremiyor doktorum bekleyelim dedi sancım olmuyor nst de çıkmıyor çatı muayenesinide oldum açıklığımın olduğunu söylemedi doktorum suyun ve sancın gelirse normal olabilir demişti bugune kadar gelen giden bir şey yok artık büyük ihtimalle sezeryan diyor 39.haftama gireceğim bir kaç güne sezeryansa kabul edeceğim normal doğum olsa bile riskli olur senin içinde bebek içinde belki kilosu daha fazla daha iri bir bebek olabilir zorlanırsın dedi yarın son kez bakacağını söyledi sezeryan günümü alırım diye düşünüyorum 😊