FatmanurD Merhabaaa bebeğim 37 haftalık ve 3800 çıktı bayaa kilolu olacak galiba ben minyon biriyim 157 boyum var 😅😅
Esoo0698 FatmanurD Kız maşallahhh deee 🐣🧿 Benimkide bana çekmiş anası gibi küçük 33 haftalık 2 kilo 😁
Yesim1995 FatmanurD usg verilerine çok güvenme canım bide çevremdekilere söyleme 🧿 başına gelmiş biri olaraktan söylim dedim rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🧡
Ligerba Esoo0698 benimde sizin haftanızda öyleydi çok normal bir kiloda şuan minyon değil sizinki 😂 37+4 oldun bugün gittiğimde 2700 dedi kilosu gayet iyi dedi 39a kadar 3200-3500 arası olur tahminimce
FatmanurD Arasarzu Normal doğum zor dedi doktorum kafası biraz büyükmüş de. Galiba sezeryan olacağız 🤭
FatmanurD Yesim1995 yani 200 300 gr oynama oluyormuş. Haklısınızz çevreme söylemeye gerek yok buradaki annişlerin nazarı değmez diye söyledim 😅
Esoo0698 Ligerba Ay ne biliyim canım deli bi arkadaşım var bebeği 31 haftalık 2.500 kilo çıkmış ben 33 haftalık 2 kilo olunca dedim heralde miniş bebekk 🐣😁
FatmanurD Esoo0698 kuzenimin de miniş bebeği 39. Haftada 2900 kilosu amaan takılmayın sağlık kiloyla değil nasılsa.
NurSema01 FatmanurD 37+3te 3200 grdı doktor ne yiyorsan artık onlardan yeme nasıl çıkaracaksın bu çocuğu demişti 😂
FatmanurD NurSema01 hahaha 😂 yediğimiz yaradı bebeğe yani. Ben yumurta ceviz be ev yapımı yoğurt çok tükettim bir de meyveyi inanılmazz çok yiyorum hala da içim yandıkca meyve yiyorum galiba ondan neyse foss kilo değil sağlıklı kilo bunlar 😬😄
Arasarzu FatmanurD Bizimde öyle kilomuz 3400 ama kafamız büyük kanala giremiyoruz sezeryan olacağım 38+3 oldum ama giremiyor normal doğum imkansız yarın günümü alacağım mecbur 😊
Yesim1995 FatmanurD aynen benim ilkinde 500 gr oynadı.bende burdakileri kastetmedim zaten iyi yapmışsınız😇☺